output-onlinepngtools.png
 

 HORECA JUNKIE GASTVRIJHEIDSTRAININGEN

You’ll never have a product or price advantage again. They can be too easily duplicated. But a strong customer service culture can’t be copied.
— Jerry Fritz

Gastvrijheid is de overtreffende trap van klantgericht werken. Het omvat de kunst om je gasten in heel je denken en doen centraal te stellenop een manier die echt bij je past als zaakvoeder. Die ervoor zorgt dat net jouw eigenheid en uniekheid nog meer in de verf kan gezet worden, door net nog meer te verbinden met je gasten en je medewerkers.

Heb je interesse om een opleiding te volgen in Gastvrijheid, neem dan een kijkje hieronder. Wens je meer informatie of een traject op maat van je zaak, neem dan contact met ons op.

 
Horeca Junkies - What' your story.png
 

 
 

Horeca Junkie Mastermind

De Horeca Junkie Mastermind is een jaartraject. In dat jaar komen we 10 keer samen met een groep van gepassioneerde Horeca Junkies. Eén keer per maand, telkens op de 3e dinsdag van de maand. Niet tijdens de zomermaanden.

Het is de bedoeling om telkens één aspect van uit te lichten van de nieuwe manier van Horeca uit te oefenen. We gaan jullie dus meenemen op een héél boeiende reis. Daarvoor gebruiken we ons eigen model waar we geruime tijd aan gewerkt hebben en dat boordevol inspiratie, handvaten, de laatste nieuwe technieken en methodes zit.

Je krijgt niet alleen kennis, we gaan ook oefenen en je zal ook de ruimte krijgen om je gepersonaliseerd traject uit te werken. Het is een Mastermind waar je erg zal groeien, je een échte Horeca Junkie zal worden.

Je kan 2 maal per jaar aansluiten bij een groep. Wil je er graag bij zijn, schrijf je dan snel in.

 
Horeca Junkies - We could be heroes.png
 

 
output-onlinepngtools.png